ZWROT TOWARU
1. Naszykować uszkodzony lub wadliwy produkt
2. Spakować tak że by nie uszkodził się w transporcie
3. Do paczki dołączyć dokument sprzedaży oraz protokół reklamacji
4. Paczkę przesłać na adres:
adres ul. Nefrytowa 16/46, 05-500 Piaseczno
tel. +48 730 680 790
e-mail: zamowienia@biopunkt.pl
godziny pracy Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00.
Proszę pamiętać że nie pokrywamy kosztów przesyłki reklamowanych produktów
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O decyzji, klient zostanie poinformowany pisemnie.
REKLAMACJA - Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę, co mam zrobić ?
1. Obowiązkowo należy sprawdzić stan opakowania i zawartości przesyłki w momencie odbioru.
2. Ewentualne uszkodzenie należy zgłosić kurierowi, odmówić odbioru przesyłki i poprosić o spisanie protokołu uszkodzenia
3. Kurier spisze protokół i zabierze przesyłkę do sortowni.
4. Po odjeździe kuriera należy zgłosić zaistniałą sytuację do naszego działu obsługi klienta
adres ul. Nefrytowa 16/46, 05-500 Piaseczno
tel. +48 730 680 790
e-mail: zamowienia@biopunkt.pl
godziny pracy Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00.
Po potwierdzeniu państwa zgłoszenia, na własny koszt wyślemy drugą paczkę z nowym, nieuszkodzonym produktem
REKLAMACJA - Otrzymałem niewłaściwy produkt, co robić ?
1. Jeżeli pomyłka została zauważona w momencie dostawy przesyłki, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera spisać protokół niezgodności . Kurier zabierze paczkę do sortowni.
2. Jeżeli pomyłka została zauważona po odjeździe kuriera należy pozostawić sprzęt nienaruszony i w stanie niezmienionym
3. Skontaktować się z naszym działem obsługi klienta celem wyjaśnienia i naprawienia zaistniałej sytuacji.
adres ul. Nefrytowa 16/46, 05-500 Piaseczno
tel. +48 730 680 790
e-mail: zamowienia@biopunkt.pl
godziny pracy Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00.
Po potwierdzeniu państwa zgłoszenia , na własny koszt wyślemy drugą paczkę z nowym, nieuszkodzonym produktem i odbierzemy poprzednią.